Tre arbetsdagar kvar: Fadde och min penis

Trög dag på jobbet idag. Jag har tre arbetspass kvar innan jag slutar för sommaren och jag har hunnit bli ordentligt less på jobbet. För att fördriva tiden skriver jag dikter om kläder jag skulle vilja ha, letar på Youtube efter klipp där Fadde Darwich gör stand up, skriver dikter om Fadde Darwichs stand up och försöker lista ut vilket djur det luktar som i lunchrummet. När det inte är tillräckligt för att underhålla längre tittar jag apatiskt in i väggen.

Då hör Natasha av sig på chatten på facebook. Natasha är min amerikanska vän och jag känner henne ursprungligen genom att hon hade ett förhållande med min ex-flickvän. Hon undrar hur jag har det med mitt kärleksliv och vill veta mer om det lilla skogstrollet. Natasha är väldigt omtänksam och intresserad på det sättet.

Jag väljer att prata om min penis istället.

Ganska snart blir Natasha obekväm och ber mig sluta prata om min penis. Det gör jag inte. Istället ritar jag en bild i Microsoft Paint och mailar till henne tillsammans med en haikudikt om min penis.

Natasha loggar ut.

Fyra timmar kvar av arbetsdagen.

 

Jag har inte kvar bilden jag ritade. Istället bifogar jag detta foto på min penis.

0 Responses to “Tre arbetsdagar kvar: Fadde och min penis”



  1. Kommentera

Kommentera

