Söndag: en smula borderline

Jag skulle kunna skriva om hur jag och lilla skogstrollet vaknade tidigt och blev kvar i sängen flera timmar. Jag skulle kunna skriva om hur glad jag var. Jag skulle kunna skriva om hur jag skickade ett sms på eftermiddagen där jag skrev att jag tycker hon är fin. Jag skulle kunna skriva om att klockan är kvällen och att jag har inte hört något från henne. Jag skulle kunna skriva om hur jag gått och blivit kär och att jag inte klarar av att hantera all rädsla och osäkerhet det väcker i mig. Jag skulle kunna skriva om hur jag tänker att hon inte kommer höra av sig mer och att jag struntar i allt och går i kloster. Jag skulle kunna skriva om hur jag hatar mina humörsvängningar och mitt fruktansvärt dåliga självförtroende.

Men det tänker jag inte göra. Istället har jag sammanställt en lista över min favoritmat.

MIN FAVORITMAT:

1. Mat som går snabbt att laga
2. Mat som går snabbt att äta
3. Libanesisk mat

1 Response to “Söndag: en smula borderline”


  1. 1 Sara augusti 12, 2010 kl. 4:41 e m

    Jag skulle kunna skriva att min lista på favoritmat ser exakt likadan ut. Men det tänker jag inte göra. Istället har jag sammanställt en lista över anledningar att vara glad:

    1. att ens tuffa machokompisar förvandlas till skolflickor när de blir kära i små skogstroll

    2. att ens kompisar skriver fantastiskt roliga bloggar
    om hur de förvandlas till skolflickor när de blir kära i små skogstroll


Kommentera

