Klipp från videoarkivet

Idag är en tungrodd dag. Det är totalt stiltje på jobbet (grattis alla människor som inte har ångest och måste ringa psykjouren!) och igår kväll var jag ute och drack öl med min vän Hanna, känd från radio och TV. Hanna var uppvarvad och rolig, så det blev senare än tänkt.

Men nu var det inte det jag tänkte skriva om. För några år sedan gjorde jag ett animerat födelsedagskort till en kär vän. Hon är ett år yngre än jag, men jag tycker ändå så innerligt om att uppmärksamma henne på att hon börjar bli gammal. Det är fantastiskt hur man kan avbörda sig sin egen åldersnoja genom att lägga den på någon annan. I brist på något vettigt att skriva om bifogar jag istället födelsedagskortet. Puss och kram Sofie!

 

1 Response to “Klipp från videoarkivet”


  1. 1 sofie augusti 18, 2010 kl. 8:02 e m

    Fuck you! Och för all del, puss och kram


Kommentera

Arkiv

juli 2010
M T O T F L S
    Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Gör sällskap med 7 andra följare


