Ett sista försök med nätdejting

Som jag tidigare nämnt gillar jag verkligen inte nätdejting. Detta till trots föll det sig så att jag i våras gav mig på ett nytt försök att finna kärleken på internet. Jag vet inte om mitt beslut främst kom sig av spirande vårkänslor i majvärmen, eller det faktum att jag nyligen blivit dumpad av mitt ex och hon var i full färd med att försöka komma upp i ett fyrsiffrigt antal sexualpartners. Oavsett vad så återaktiverade jag mitt konto på dejtingsajten, uppdaterade sidan och började leta efter potentiella offer personer att uppvakta.

Bästa sweetgirl_83,

Jag tänker att du nog får väldigt många mail. Så många att det känns övermäktigt att sålla bland dem. Du borde skaffa en robot, eller kanske någon slags dresserad apa, som kan sortera bland alla presumtiva sovkamrater. Jag tänker mig att apan vid det här laget skulle ha sållat bort detta mail.

Bästa singel_men_glad,

Jag heter Emil och jag är rädd för Vattenbuffel. Vattenbuffel kan bli upp till 1,7 meter hög och väga 500-900 kg. Vattenbuffel är dessutom snarstucken och småaktig och absolut inte att lita på. Visste du att Vattenbuffel är Afrikas farligaste djur?

Bästa nemi_666,

Jag har läst ditt förslag på ändringar till ”showen”. Det mesta håller jag fullständigt med om, men jag har vissa synpunkter. Jag gillar verkligen idén med att oväntat blända publiken med ett väldigt starkt sken. Men är det verkligen realistiskt att hinna träna så många djur i tid för premiären?

Bästa sommarpuss_82,

Jag heter Emil. Jag har små, små byxor av textil.

Bästa letar_efter_nagon,

Varför mailar du inte mig? Jag är arg och besviken. Vet du hur mycket jobb det var att leta upp din adress och telefonnummer? Jag kommer hem till dig ikväll så att vi kan ”reda ut” det här.

Totalt sett tror jag att jag hörde av mig till ett femtiotal personer. Vissa av dem många gånger. Men tre veckor senare hade jag fortfarande inte fått ett enda svar. Däremot två varningar från sajten. Slutsats: nätdejting är alldeles för mycket jobb i förhållande till utdelning.

1 Response to “Ett sista försök med nätdejting”


  1. 1 Sickan juli 31, 2010 kl. 7:46 e m

    ahahahhah underbart!


Kommentera

Arkiv

juli 2010
M T O T F L S
    Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Gör sällskap med 7 andra följare


