Om jag hade en blogg

Om jag hade en blogg så skulle den inte se ut så här. Den skulle ha flott design med ett eget domännamn. I högra marginalen skulle det vara en animerad apa som läsaren kunde interagera med och få finurliga svar på textbaserade frågor. Svaren skulle förstås vara slumpgenererade, men på ett sådant sätt att man inte skulle märka det först, utan tänka att ”wow, kan apan verkliga svara på frågor?”. En sådan apa skulle jag ha.

Så här ungefär skulle min apa se ut.

0 Responses to “Om jag hade en blogg”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv

juli 2010
M T O T F L S
    Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Gör sällskap med 7 andra följare


